Laatste versie 2.2.2(0)

Wedstrijd: spelen

30 oktober 2016

Druk in de wedstrijd detail pagina op de rood oplichtende knop “ga naar wedstrijd”. Deze knop is alleen actief wanneer de wedstrijd is ingesteld!

  • Druk op het fluitje om de wedstrijd te starten en het wisselschema en tijd-opname te activeren.

Score noteren

  • Bij doelpunten druk je op de score-teller van het desbetreffende team
  • Vervolgens druk je (wanneer jouw team scoort) op de maker van het doelpunt
  • Onderin kun je eventueel nog kiezen welk soort doelpunt er is gemaakt
  • Druk hierna recht op “assist” om eventueel de assist toe te kennen aan een speler.
  • Druk op “v” wanneer het helmaal naar je zin is

De wissels worden een minuut van te voren aangekondigd. En blijven tot een minuut na het wisselmoment zichtbaar. Zo heb je altijd genoeg tijd om het door te voeren op het veld.

Onverwacht moment

Mocht er plots een blessure of iets onverwachts gebeuren en wil je anders wisselen? Of eerder dan gepland staat? Je kunt in het opstelling-scherm de speler eruit slepen en de vervanger in het veld plaatsen. Zodoende wordt deze actie in ieder geval geregistreerd.

Wanneer je switcht naar het schema-scherm kun je de speler ook als geblesseerd opgeven door de speler naar links te slippen en te drukken op “geblesseerd”. De speler zal uit het speelschema verwijderd worden. Nu zul je een andere speler per tijdsblok moeten aanwijzen om je team weer compleet te maken.

De automatische wisselassistent zal nu volgens het aangepast schema signalen gaan geven.

Preview van volgend tijdsblok

Druk op het pijltje van het tijdsblok dat je wilt previewen: nu zie je in een blauwe overlay hoe de situatie op het veld er in het volgend tijdsblok uit zal gaan zien. Handig wanneer je even wilt weten wat je de in te brengen spelers wilt meegeven.